Tema: Re: transporto priemone iki 1.5kEUR
Autorius: pininfarina
Data: 2018-07-09 11:46:21
Nesupuvęs?!

"Zolla"  wrote in message news:phv56f$m00$1@trimpas.omnitel.net...

Nu va, kaip tik tau mano pakaitinė mašina už 700 pinigu:
Ar Tau reikia automobilio, kuris tiesiog atlieka savo darbą? Ar Tau
reikia automobilio be rūpesčių? Ar Tau reikia automobilio dėl kurio
niekada nesusilauksi komplimentų iš aplinkinių? Jei taip, Tavo paieškos
baigtos.
  1997 metų 1.3 benzinas Honda Civic
  Pakalbėkime apie privalumus:
  Bluetooth: nėra
  Ištaigingi ratlankiai: nėra
  Klimato kontrolė: nėra
Šildomos sėdynės: nėra
  Galinio vaizdo kamera: nėra, bet yra galinio vaizdo langas, o Tu turi
savo kaklą, kurio pagalba gali pasukti savo galvą.
Žieminų ratų komplektas: yra.
  Techninė apžiūra: iki 2020-03-28.
  Papasakosiu Tau istoriją. Vieną dieną mano Civic‘as pradėjo skleisti
keistą garsą. Aš nusispjoviau ir ignoravau jį. Ir viskas susitvarkė
savaime. PABAIGA.
  Apskritai, tai tu gali išimti variklį iš šio automobilio, įmesti jį
nuo Šilo tilto į Nerį, po 10 metų jį sužvejoti, įdėti atgal į
automobilį, įpilti tepalų (gali būti maišyti su Nutela šokoladiniu
kremu), ir šis mažylis iš karto užsives pasukus raktelį.
Verta žinoti, kad šis automobilis pergyvens tave ir tavo vaikus.
  Dalykai, kuriuos šis automobilis pakankamo amžiaus daryti:
  Balsuoti: taip
  Nusipirkti alkoholio: taip
  Užsiimti seksu: taip
Šis automobilis turi savo istoriją. Žmonės turėjo įvairių santykių šiame
automobilyje. Jis tiek patyręs, kad dėl nieko Tavęs nebeteis, jis
tiesiog viską supras.
  Būkim atviri, šis automobilis tikrai nelaimės gražiausio automobilio
konkurso, bet juk Tu jo taip pat nelaimėsi. Nustok meluoti sau ir
visiems kitiems. Tai nėra Tavo svajonių automobilis, tai yra
automobilis, kurio Tu nusipelnei: tai yra Tavo Honda Civic!