Tema: Re: req: transporto priemone iki 1.5kEUR
Autorius: fenix
Data: 2018-07-09 11:48:42
2018.07.09 11:39, Satrapas rašė:
> Pernai lapkrity uz 600 atidavinejau savo 93m.80 bulka avanta benzas/dujos
> 2.0 mono, techas pusei metu,du ratu komplektai,su ziemianis GY Ice+,
> vasariniai lieti su apynaujem Pireli,naujas akumas.Realiai tik prieki
> salenblokus pasikesti reikejo.Visiem ta sakiau.
> Xyi niekam neidomu.Visi skambuciai tai dachuja klasymu apie nieka.Visiems
> sakiau atvaziuokit apziureti gyvai,praleksit pamatysit masina
> gyva.Byby.Skelbimas ejo i pabaiga,kaina mazinau,pardaviau uz 470 be
> vasariniu ratu komplekto.
> O nupirko pats pirmas kuris atvaziavo apziureti gyvai.
> [...]

esu gyvenime pirkes gal 5+ lavonu (neisizeisk, ne apie tavo auto), tai
papasakot kaip ta procedura atrodo is pirkejo puses??? jau nesnekant,
kad atvaziavus pamatai suchujarinta priekini stikla, nu taip galvos ar
bowlingo kamuolio dydzio duzhena, kurios foto nera, pamatai realiai
iaugusia i asfalta auto, pamatai "ai cia biski 3 pavaros nera" ir pan.
kai skelbimuose ir telefonu apie tokius dalykus niekas net nepasako. Na,
cia auksciausias lygis, daugiau tokiu kur pvz atidarai kapota, o ten
variklio voztuvu dangteliu varztai ipisti is senuku, net sviecia,
stabdant - tempia i shona, posukius ijungus gale degliojasi bilekas ir
t.t. As suprantu, kad galbut smulkmenos, bet nx gaisint abieju
laika????!!! Ir dar cia apie auto 1200-2000EUR kategorijos kalbam.

reikes tau kazka nupirkt, vat tada ir prasides freak show, nera tiap
viskas rozhem klota.