Tema: Re: auto pirkimas
Autorius: Master
Data: 2018-06-08 06:28:55
Tai va reikalas tas, kad tas senyvas zmogus su tom masinom gyvena uz 100km
tai man nuvaziuoti, paimti ji nuvezti iki Regitros, gryzti parvezti, tada
dar masina parsivaryti, tada dar gryzti savo masina pasiimti, gaunasi
nekukliai taip 6 kartus suvazynet viso ~600km...
As cia savaitgali planuoju vaziuot is kart su priekaba traliuku ir ta masina
parsivezti pats, nes vistiek imsiu ta kur be TA, nes kaina labai jau
vylioja, tai reiks vistiek tvarkyti ja iki tokio lygio, kad TA praeitu, tai
per ta laika gal ta zmogu ten kokie savi anukai ir suvezios iki tos
Regitros.

Aciu uz patarimus.