Tema: Re: auto pirkimas
Autorius: Doxlas
Data: 2018-06-07 15:27:23

"Master"  wrote in message news:pfb1i3$di0$1@trimpas.omnitel.net...

1.  Jei perku auto su galiojanciu TA, tai pasirasom pirkimo pardavimo
sutarti as internetu nusiperku draudima savo vardu, sedu ir vaziuoju namo,
taip ?

Taip, bet gal yra dar galiojantis buvusio savininko draudimas - tada jo
likutį galima persirašyti sau, atlyginus buvusiam savininkui.

Tada pardavejas turi pirma Regitroje ja nuo saves isregistruoti, o tik tada
as galesiu prisiregistruoti taip ?

Taip, buvęs savininkas turi nuo savęs nuregistruoti, o pirkėjas per 10 dienų
nuo išregistravimo, įsiregistruoti savo vardu.

Ar visa tai galima padaryti internetu ?

Taip. Esu ir nusiregistravęs nuo savęs, ir užregistravęs ant savęs
internetu. Bet auto tech. pasas turi būti žalias lankstinukas - senas
laminuotas netinka, užsienio tech. pasai irgi netinka.

nes pardavejas senyvas zmogus ir neturi jokio e-prisijungimo per banka, tai
jis internetu nieko nepadarys, tai man reiks laukti kol jis nuvaziuos ten ir
isregistruos, kol to nepadarys tai reiskia masina dar kaip ir ne mano, taip
?

Taip, tada jam reikia reikės važiuot į Regitrą ir paskui pranešti tau, kad
jau išregistruoja auto.

O tada kiek ten panasiai tech. paso keitimas kainuoja ? Ir man nebereiks is
naujo TA varyt taip ?

Neprisimenu, ar ne 11 eur. Registruoji auto internetu, apmoki už naują tech.
pasą ir gali užsisakyti, kad tau jį atsiųstu, arba kad atsiimsi pasirinktame
Regitros skyriuje. TA pakartotinai varyt nereikės.

2. O jei auto su pasibaigusiu TA ir dar isregistruota.
Tada as pasirasau pirkimo pardavimo sutarti ir ja vazuosi ant tralo, nes as
jai net draudimo negalesiu nupirkti, kol nebus TA taip ?
O tada vistiek pardavejas pirma turi nukeliauti iki Regitros ja
isregistruoti nuo saves taip?
Nes dabar sako nuo geguzes 20 visas isregistruotas vel grazino seimininkams,
ar cia as nesupratau kazko ?

Pirkimo-pardavimo sutartį gali pasirašyti, bet auto registruot galėsi tik
tada, kai ji turės TA ir draudimą. Tegu auto lieka ant seno savininko
registruota, praėjus TA ir apdraudus, jai bus automatiškai leidžiama
dalyvaut eisme, ir tada galima registruoti auto pirmuoju būdu.