Tema: Re: auto pirkimas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-06-07 15:07:51
On 06/07/2018 01:31 PM, Master wrote:
> 1.  Jei perku auto su galiojanciu TA, tai pasirasom pirkimo pardavimo
> sutarti as internetu nusiperku draudima savo vardu, sedu ir vaziuoju namo,
> taip ?

taip

> Tada pardavejas turi pirma Regitroje ja nuo saves isregistruoti, o tik tada
> as galesiu prisiregistruoti taip ?

lygtais, taip.

> Ar visa tai galima padaryti internetu ?

Isregistruoti tikrai galima. Del priregistravimo nzn, bet turbut dar ne.

> nes pardavejas senyvas zmogus ir neturi jokio e-prisijungimo per banka, tai
> jis internetu nieko nepadarys, tai man reiks laukti kol jis nuvaziuos ten ir
> isregistruos, kol to nepadarys tai reiskia masina dar kaip ir ne mano, taip
> ?

Masina tavo patampa poto kai atsiranda du parasai ant pirkimo/pardavimo
sutarties. Tiesiog ji bus neuzregistruota tavo vardu Regitroje.
Gali netgi parduoti ta auto kam nors kitam taip Regitroje ir nebuves.
Zinau pora atveju kai i Regitra ejo su 3 pirkimo/pardavimo sutartimis
pagaliau uzregistruoti :)

> O tada kiek ten panasiai tech. paso keitimas kainuoja ? Ir man nebereiks is
> naujo TA varyt taip ?

Paso keitima paziurek Regitros www, o TA is naujo eiti nereikia.

> 2. O jei auto su pasibaigusiu TA ir dar isregistruota.
> Tada as pasirasau pirkimo pardavimo sutarti ir ja vazuosi ant tralo, nes as
> jai net draudimo negalesiu nupirkti, kol nebus TA taip ?

Draudima gali nupirkti, tam TA nereik. Va TA be draudimo lygtais
nepavyks gauti. Tralas nebutinas, nes nusipirkes draudima gali gauti
laikina leidima (lygtais kainuoja kelis eur) nuvykti praeiti TA.

> O tada vistiek pardavejas pirma turi nukeliauti iki Regitros ja
> isregistruoti nuo saves taip?

taip

> Nes dabar sako nuo geguzes 20 visas isregistruotas vel grazino seimininkams,
> ar cia as nesupratau kazko ?

Nu tiesiog nebeliko to "isregistravimo"