Tema: Re: Nufotkino. Skyrė baudą. Kaip susimažint?
Autorius: android
Data: 2018-06-04 11:16:24
2016 m. man suejo Afrikos valstybes isgalvotas asmuo bet tikras adresas. Nuobauda panaikino iskart.
Greiciausiai nesigilino, o pakako to, kad nesu piktybinis, paskutini karta bauda mokejau 2009m. ir
siaip esu drausmingas, lb retai patenku i akirati.
Nurodziau tikra tos dienos istorija - vyko tikras renginys Lietuvoje (tikra vieta, adresas), buvo
daug sveciu (draugo uzsieniecio - nurodziau tikra varda/pavarde - kuris iskart po renginio isvyko
namo i kita ES valstybe, draugu) is ivairiu pasaulio saliu. Automobilis, aisku, buvo kazkam
"paskolintas", nurodziau kam.
Viskas buvo tikra tiesa, isskyrus vairavusi asmeni.