Tema: Re: Nufotkino. Skyrė baudą. Kaip susimažint?
Autorius: CodeC
Data: 2018-05-22 21:52:23
rastas is dvieju daliu - standartinio pranesimo, vienodo visiems, ir
atsakymo i mano klausimus. pranesime yra trys eilutes - vardas/pavarde,
asmens kodas ir adresas. visos turi buti uzpildytos teisingais
duomenimis. apie uzsienio/neuzsienio asmenis jokiu isimciu nera. jeigu
neuzpildyta bent viena eilute - reiskia pazeidejo nenurodei ir
atsakomybe tenka tau. nurodytas turi buti vienas asmuo, su tiksliais
minetais duomenim. tai tiek man paaiskino ir parase.