Tema: Re: Nufotkino. Skyrė baudą. Kaip susimažint?
Autorius: ostapas
Data: 2018-05-10 14:50:45
Tai visai galima nenurodyt - iš vis nesiųs tada nieko.
Kažkaip lochas šitoj situacijoj tai tik tu.

On 2018-05-10 01:43 PM, booraz wrote:
> Skaičiau straipsnį, kad žada emailu jau siųsti pranešimus. Galėtų iš
> kart mokėjimą banko sistemoje suformuoti, tipo e-saskaita :)
>
> --

Jei sius emeilu, kaip kad VMI dabar siuncia, tai bus pizdako.
Pasiunte VMI emeilu, kurio servas jau 5 metai kaip ishjungtas. Pofig,
kad tikriausiai gavo atsakyma, kad kazhkas negerai su tuo meilu.
Nesugebejo paprastu laishku padubliuoti, ar bent paskambinti. Loxu
kontora vienok. O delspinigius tai man moket. :-(

N. M.