Tema: Re: I garaza gsm signalizacija, kokia?
Autorius: kef
Data: 2018-05-17 17:07:25
Tai dar rask narsykle kad parodytu ta puslapi kaip reikia... Radau, aciu.

"andzeja"  wrote in message news:pdjplv$7t0$1@trimpas.omnitel.net...

Svarbiausiai nepamirsti papildyti... jo, plana ta emiau praeitais metais.
Kaip jus ten ieskote... eini privstiems, ir ten yra laisvas plano
pavadinimas. Didziausia saiskaita turejau 12 ct. :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/