Tema: Re: Re:I garaza gsm signalizacija, kokia?
Autorius: kef
Data: 2018-05-17 14:04:22
hm, uzejus I tos teledemos puslapi kazkaip is karto nesinori tos demos,
jauciu ir plano tokio jau neber. 0 saskaita tai cia kaip, per men negauni
jokiu "ar gyva" zinuciu ir tiki kad gyva? O jei nuluzo jau seniausiai?

"andzeja"  wrote in message news:pdj5h1$n6v$1@trimpas.omnitel.net...

Del ali nieko nepasiulysiu. Namuose esu isirenges kazkokia lietuviska, gal
eldes... dirba jau 8 metai be jokiu pakibimu, nes dingus elektrai pranesa
itt. Viena karta keiciau akuma, pranesa sms, kai akumui ateina ragas. O sim
pigiausias variantas tokiam reikalui yra teledema. Kiek 'prakalbi', tiek
moki, yra ten kazkoks planas. Man dazniausiai buna 0 saskaitos.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/