Tema: Re:I garaza gsm signalizacija, kokia?
Autorius: andzeja
Data: 2018-05-17 08:55:45
Del ali nieko nepasiulysiu. Namuose esu isirenges kazkokia lietuviska, gal eldes... dirba jau 8 metai be jokiu pakibimu, nes dingus elektrai pranesa itt. Viena karta keiciau akuma, pranesa sms, kai akumui ateina ragas. O sim pigiausias variantas tokiam reikalui yra teledema. Kiek 'prakalbi', tiek moki, yra ten kazkoks planas. Man dazniausiai buna 0 saskaitos.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/