Tema: Re: Tai kaip ten su e-paspirtukais?
Autorius: svyt
Data: 2018-05-03 15:58:07
Beje, situ paspirtuku jau nauju galinis ratas kliba, diskusijose
 rasineja, ten tekina kita asi, mauna kitus guolius. Vien zodziu
 perpus brangiau, o gerio jokio, modelis naujas, daliu negausi,
 kas suges dar neaisku, kaip reiks remontuot irgi neaisku, ir
 akumas trumpiau laiko, o papildomo nieks nemate kur yra pirkti
 (es4 vadinasi su papildomu akumu), paciam pasidaryt gali bet
 kuriam kitam elektriniam paspirtukui.
As pasvarstes kaip alternatyva sita islart atmeciau, masciau apie
 e-twow, jis truputi kaip ir pazangesne pakaba turi, (tiesa
 girgzda ir.mazesnis pravazumas) didesni kilometraza, bet
 pagailejau pinigu, dabar nesigailiu, mijia turi geriausia rema,
 varikli ir priekini zibinta, jo realiai pakanka nakti visiskoje
 tamsoje. Guoliai tie patys gale kaip e twow, sako per balas
 vazinejant ilgai nelaiko, reik det skf ar kazkokius ngt ar
 panasiai japoniskus, jie su papildomais salnikais. Kontroleris
 sitam varikliui tinka bet koks iki 60V, tada variklis dirba kaip
 1000w ir nieko blogo nesidaro, vaziuoja iki 45 km/h ilga laika.
 Batarkes aisku irgi bet kokia galima pritaikyt, darosi papildomas
 kas vazineja toliau. Vien zodziu, viskas kas genda, turi pigias
 alternatyvas, padangu yra pardavime pilnaviduriu, sako jos blogai
 dirba kai greitis virs 30 km/h esu jau atsisiuntes, daugiau del
 to kad nereiktu stumtis jei nuleis, bet dabar jau abejoju kad
 desiu, nes pripuciamos vis labiau pradeda patikti. Padangos gana
 placios, vaziuoja net per kieta zole ar misko bekele. Nesiotis
 nesunku, bet mazai kur reikia, i parduotuve kisu arba vezimelio
 apatinen lentynon, jei mebuna buna tokie plastikiniai krepsiai su
 rankena ir ratukais, tai jie labai patogiai uzsideda, krepsio
 rankena i prieki ir vazineju (tampau) paspirtuka po parduotuve.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/