Tema: Re: Tai kaip ten su e-paspirtukais?
Autorius: bat0nas
Data: 2018-04-09 19:51:27
> Nuo Seskines kalno pakrauna 1 proc, kazkur internetuose maciau.
>
> Kiek domejausi, dazniausia beda - praradus slegio prasitrina ir plysta
> pripuciamu ratu kamera. Taisoma kameros keitimu arba uzmontuojant
> pilnaviduri rata. Kita daznesne beda- atsiranda vairo laisvumas, kiek
> matau taisoma idedant plastmasini "cipsa", kad kompensuotu liufta.
>
> Kiek pats vazineju- kol kas jokiu problemu neislindo, gal kiek vairas
> palaisvejo.

Na tai myzeris tas 1%. Bus sudegintas per artimiausius keliolika metrų
kalno apačioje.

Aš buvau pradūręs keletą kartų padangas. Tai išmontavus radau totaliai
susitrynusias kameras (bet ne kiaurai). Tad užsisakius paspirtuką - iš
karto ir atsarginių kamerų reikia pora imti.

Pas mane yra vairo laisvumas ir buvo jis nuo pat pradžių. Įmanoma
suveržti per lenkimo mechanizmą, bet tada daug jėgos reikia užfiksuojant
tą liežuvėlį ištiesus.