Tema: Re: Tai kaip ten su e-paspirtukais?
Autorius: svyt
Data: 2018-05-03 14:44:14
Gamintojas tai tas pats, lygini golfa su audi ir tiek. Ar kaip
 dualtron-speedway.
Sitas kur davei nuoroda turi silpnesni varikli ir irginkruva ligu,
 neturi mechaninio stabdzio. Maniskis jau nuvaziavo 150 km,
 batarkiu max greiciu ivairiu reljefu visad pakanka ne maziau
 22km, sveriu 100 kg plius.
Vaziuojant eko rezimu gal ir 30
 pratemtu, bet uzknisa letai vaziuoti :)
Gedimu dar jokiu, buvau prisiskaites forumu, ruosiaus kazi kam, o
 pilnas standartas, bordiurais jau pramokau sokinet, o dar net
 varztu apacioj nenudroziau, padangas puciau tik karta pries 3
 menesius kai pirkau. Niekas negirgzda, nekliba, pakabos nebuvimas
 man pliusas, nepasigendu. Mokejau 350, kas dar idomu, klauskit.
 Lietaus ir salcio nebijo, dar per sniega vazinejau, fwd tai ir
 slidziu keliu traukia, nemeto beveik.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/