Tema: Re: paliko
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-04-06 16:02:38
Cia kazkoks anglas silkiu uodegu tarkuotojas tokia teorija buvo ismastes,
kad as kazka ten turiu. Nors reiktu patikrinti - gal tikrai kazko nezinau.

Truputi kitame Lietuvos gale - uz 250 km. Todel taip drasiai ir siulau.

"ostapas"  wrote in message news:pa7qsl$iv3$1@news.i-klubas.lt...

Tik gal palauksiu kol ledas ištirps...
Tu ten kažkur aplink Rudaminą, ar maišau kažką?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Prie ivaziavimo yra normalus parkingas. Jei paskambinsi is anksto -
ivaziuosi į vidu, koki 20 metru iki vandens. Veja sutvarkyta, nauja smeli
pliazui jau kita savaite atvesh. Jei esi alternatyviai apdovanotas - gali
bandyti prasibrauti per keliasdesimties metru bruzgynus kaimyninam sklype su
neigaliojo vezimeliu - pas mus nedraudziama kiekvienam savaip kvailioti.

"ostapas"  wrote in message news:pa7pv0$i8a$1@news.i-klubas.lt...

Dabar jau ir man trukdo - pajutau pareigą atvažiuot prie to ežero pasimaudyt
:)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O as kazkur rasiau, kad visi dziaugiasi ir patenkinti? Logiska, kad taip
negali buti. Tvora aplink mano namus gal irgi trukdo mano kaimynui, tik
abejoju, kad jis gali kazkokis pretenzjas man reiksti. O tvora aplink mano
pakrante tuo labiau - trukdo tik bezpredelnikams ir vienam paviduoliui,
kuris tik palot apie ja internete gali, daugiau nieko.

"CodeC"  wrote in message news:pa7p5k$3ht$1@trimpas.omnitel.net...

petka trolinimo virsunej! dviratis prie tvoros prisegtas - trugdo
akivaizdziai, nieks nepraeina. tvoros ir slagbaumai aplink visus ezerus
apstatyti - nepastebimi ir cia jau tai tikrai no problem :) visi
dziaugiasi patenkinti.