Tema: Re: paliko
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-04-06 15:35:37
O as kazkur rasiau, kad visi dziaugiasi ir patenkinti? Logiska, kad taip
negali buti. Tvora aplink mano namus gal irgi trukdo mano kaimynui, tik
abejoju, kad jis gali kazkokis pretenzjas man reiksti. O tvora aplink mano
pakrante tuo labiau - trukdo tik bezpredelnikams ir vienam paviduoliui,
kuris tik palot apie ja internete gali, daugiau nieko.

"CodeC"  wrote in message news:pa7p5k$3ht$1@trimpas.omnitel.net...

petka trolinimo virsunej! dviratis prie tvoros prisegtas - trugdo
akivaizdziai, nieks nepraeina. tvoros ir slagbaumai aplink visus ezerus
apstatyti - nepastebimi ir cia jau tai tikrai no problem :) visi
dziaugiasi patenkinti.