Tema: Re: paliko
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-04-06 14:56:59
Nezinau ar daug kas pavydi, bet aktyviai del to besireiskianti tik viena
pastebejau.

Kaip ir toki, kur mano tvora trukdo. Kiek buvo, kad ir is newsu - jokiu
problemu. O tas paviduolis tai per atstuma kazkodel tai daro, kuklinasi
matyt.

"CodeC"  wrote in message news:pa7mv8$16f$4@trimpas.omnitel.net...

tai cia visas groupsas tau pavydi, nepastebejai?
suzaveti tavo naglumo ir rupestingumo santykiu ir pasiskirstymu laike ir
erdveje.