Tema: Re: Karutis fejai
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-05 00:34:19
Nu su 2m jau gal kiek kitaip gaunasi, aš kai žemesnis, tai man ir
sėdynės aukštis nuo asfalto gaunasi per didelis, kad patogiai vienu
judesiu atsidurt savo vietoj, plius dar ir slenkstis nuolat taikosi prie
kelnių prisiliest ir palikt savo pėdsaką (teisybės dėlei turiu pastebėt,
kad maniškėj mašinoj yra dar papildomas slenkstis, tai reikia ne tik
aukščiau koją kelt, bet dar ir labiau išsiskėst, todėl ir sakau, gal
reikėtų pradžiai ant tos pakopos stot, o paskui sekančiu žingsniu žengt
į saloną). Akivaizdu, kad ne man vienam taip atrodo, tai tikriausiai
galima būtų sutikt, kad vienas iš objektyvių kriterijų yra žmogaus ūgis,
bet jokiu būdu SUV'ai nėra universaliai patogesni įsėdimo/išlipimo
procedūrai :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i