Tema: Re: Karutis fejai
Autorius: bat0nas
Data: 2018-04-03 09:31:15
On 2018-03-31 12:39, FwsA wrote:
> 2. VW Jetta nuo 2010m. (Tiguan nepatinka)...? 1.4 TSI visi gasdina del
> grandiniu. Ar nera ko bijot su tokiom ridom? Ar nuo kazkelintu metu 1.4
> TSI grandines patvarkytos? Ar kazkuris variklis ok?
> O gal ir 1,6TDI 77kw gerai tarnautu ir tokiems trumpiems atstumams? Bet
> kazkada vaziavau taxi, tai nepatiko, kad labai „traktorius“ (gal buvo
> kazkas sugede, nors masinos rida buvo tik ~50tukst km?). Mano turimas
> Avensis 93kw palyginimui atrodo, kaip kad visiskai be traktoriaus garso
> vaziuoja.

Naudojam fėjai 2011m Jettą (2.0, dyzelis, automatas, amerikonas). Pirkta
beveik nauja. Dar kelios fėjos aplink naudoja (įvairias komplektacijas).

Man tai atrodo puiki mašina.

Graži (subjektyvu, bet 2011 Jetta yra klasikinio grožio, jokių tojotiškų
ar kt. nesąmonių). Jei amerikonė - gal kiek nuobodi salone (nėra klimato
dažniausiai). Bet jei EU - viskas čiki.

Traukia belekaip gerai.

Jei kas ir genda - nesunkiai tvarkosi.

Žodžiu.. iš tavo sąrašo balsuoju už Jetta.