Tema: Re: subaru outback ir rudys?
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-03-28 11:17:33
kieta sankaba ir kabinimas vos vos atleidus - subaru navarotas :) Pas
kolega Forester dyzelis gal kokiu 2010m, tai sankaba baisinio kietumo,
pas mane kazkada buvo 2008 Outback dyzelis - irgi kieta. Bet jei tik su
viena masina vaziuoji, tai pripranti ir nesiparini. Bet jei persedi is
masinos, kur pedalas lengvai spaudziasi, tai ziauriai tas kliuna ir nervina.