Tema: Re: Re:subaru outback ir rudys?
Autorius: Seniunas
Data: 2018-03-27 10:46:31
Ir kur čia rimtesnės prijobkės?
Parktronikus įsidėsi pas signalizacijų montuotojus. 150€ kokie pakainuos.

Kablį įsidėsi jei jo reiks.

Kieta sankaba, čia labai subjektyvu.

Neradai prie ko daugiau prisiknist?

Serviso knygos ir ridos pas daugumą padirbtos :) Reik klaust kur aptarnavo ir skambint į tą servisą klaust istorijos. Nes subaru neturi bendros duombazės taip kad bet kuriame autorizuotame Europos servise galėtum pažiūrėti istoriją. Istorija išlieka konkrečiame servise :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/