Tema: Re: subaru outback ir rudys?
Autorius: Seniunas
Data: 2018-03-27 20:03:01
Nematęs nepasakysiu ar ledas. Bet iš mano paieškų patirties, jei tik tokios problemos... Reik tikrinti nuodugniai: diagnostika, važiuoklės, kėbulo, variklio apžiūra ant keltuvo pasikėlus, pravažiuoti įvairiais režimais ir tt. Tada susidėlioji remonto kainą ką tau kainuoa dasivesti iki "normalios" būklės ir deriesi su pardavėju. Pilnas internetas patarimų gi, nesidubliuosiu.

Vieną iš išorės ledinį outbaką apžiūrinėjau pas dilerį. Pasišnekėjus, atvirai pasakė čia tas anas trečias reikia paremontuoti, samata ant 2000 eur.. Nors visai nebūčiau tokių problemų radęs.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/