Tema: Re: xiaomi paspirtukas m365
Autorius: Cliff
Data: 2018-03-12 12:24:33
nu taip, bet esme tokia ,kad jei moki praktiskai tiek pat ir visgi ta
garantija elektronikai yra, tai kodel tuo nepasinaudot :)

"svyt"  wrote in message news:p7uk61$bjp$1@trimpas.omnitel.net...

Pries pirkdamas skaitinejau daug rusu forumu, tai pagrindine
mintis tokia- sito paspirtuko remas ir variklis negendantys,
nebent kas laida nutraukia , kas yra ne garantija, kontroleris
tinka bet kuris is nebrangiu ali exprese, net su kai kuriais
privalumais- neribotas greitis, zero startas, neturejimas
stabdymo prisfaze (sodina akuma, kaitina varikli ir
elwktronika)bei tinka bet kuris akumas iki 60V. O siaip,
naujesniuse pradeda girgzdet sujungimas, skundziasi padangomis
(as bekameres del visa ko jau turiu) nu ir atsikrato akumo
jungtys, naujesniuse kiek modernizuota si vieta, kontroleris
modernizuotas nelabai genda. Tad garantiniu gedimu tikimybe labai
nedidele jame. Labai smagus daiktas, fwd stebetinai gerai
vaziuoja per sutrypta sniega, nemeto visiskai, jei ka koja
pasispiriu jei slysteli sonan. Niekad nevazinejas tokiais
paspirtukais, stojau ir nuvaziavau per sniega is pirmo
karto.
Diskusijose raso kad sekmingai vazineja ir dviese su zmona, ju
bendras svoris 180 kg, nu ir mano 100 uztempia i gana stacias
ikalnes mieste ( nuo kalvariju turgaus iki pizza verde kalvariju
gatvej) ir panasu, kad vaziuojant ne max greiciu, atstumas vasara
bus artimas deklaruojamam.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/