Tema: Re: xiaomi paspirtukas m365
Autorius: svyt
Data: 2018-03-11 22:26:21
Juolab "zero start" nera, pajudet reikia pasispirt. Beje, kai jau
 rieda, tai beveik iki nulio suletejus startuoja. Kodle nera
 neaisku, sako taupiau elektra naudoja, kiti kad del saugumo
 netycia neijungt nesant. Ciapvus atsiranda sis zero startas, bei
 isjungiama rekuperacija riedant, bet pagalvojau, kad paliksiu
 kaip yra, man rekuperacija-stabdymas atleodus gaza visai patiko,
 nes patogiau maltis tarp zmoniu, ar kalnuotu landsaftu, visiskai
 apsienu be stabdzio, suletinus elektra elementariai
 nusoku.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/