Tema: Re: xiaomi paspirtukas m365
Autorius: Tester
Data: 2018-03-11 22:30:27
mano pagr. mintis buvo, kad su dviračiu (el. ar paprastu) girtam negalima
važinėti. Reikia "farus" žiūrėti.

"svyt"  wrote in message news:p7ukja$btt$1@trimpas.omnitel.net...

Ant sito paspirtuko wu versijos, o ir naujesniu, pvz mano variklio
yra uzrasas 250w, tai tinka visoje europoje vazinet, beto, eko
rezimu greicio ribotuvas 18 km/h, kas atitinka griezciausius
ribojimus europoje- iki 15/h paspirtukais priskirimi tai paciai
grupej kaip mono ratai, elektriniai ir ne elwktriniao rieduciai,
riedlentes ir nedraudziama judet salia zmoniu saligatviu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/