Tema: Re: Nereikejo vytis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-05 16:14:49
Ar su kokia restauruota trauke.

"Yvl"  wrote in message news:p59opd$bvo$1@trimpas.omnitel.net...

o lavonas su ispjautu DPF - cia prie letai zalojanciu, ar prie samoningu
veiksmu?

"CodeC"  wrote in message news:p59ia2$627$1@trimpas.omnitel.net...

kaip minimum tas, kuris samoningais veiksmais atima gyvybe kitam, arba
smarkiai suzaloja, arba grasina tai padaryti. cia ka, teise bandai
israsti is naujo? nuvaziuok i USA, suprasi gal, kad taip, kaip cia, su
beganciais nuo policijos ir siaip marozais niekas nesiterlioja. ten
nemaza dalimi mirties bausme vietoj ivykdoma, nes poto procesija per
ilga ir per brangi ir per daug neefektyvi, kad terliotis.