Tema: Re: Nereikejo vytis?
Autorius: mindau
Data: 2018-02-05 13:52:29
pakinkiai nesudrebetu tuos 9mm is kaburos realiai issitraukt? nu ok,
pradziai bent maisa ant galvos uzmaut..

"CodeC"  wrote in message news:p59fij$3fl$1@trimpas.omnitel.net...

ane?
tai tu kaip labai gailestingas katalikas galesi pasidziaugt skaitydamas
apie jo teises, kurias jis pastudijaves laisvu nuo issipisinejimo zonoj
metu, rasys kruvas pretenziju del visko is eiles. o smarkiai pavaidines
ir padejaves po keliu metu iseis to paties shudo isdarinet. dar paes ir
pagyvens zonoj i ta laika uz mano ir tavo uzdirbtus pinigus.
ir kazkada vel is naujo paskaitysim straipsniuka su matyta pavarde, kaip
'gerai policijai zinojmas bbz kiek kartu teistas' amaras uzmuse seima,
nes vel bego nuo policijos vogta masina vairuodamas.