Tema: Re: Nereikejo vytis?
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-05 14:07:29
geriausia veliava butu straipsnio gale prierasas: mirties bausme
nubaustas ir savartyne ismestas visuomenes parazitas, piktybiskai
nesilaikes daugybes istatymu, sukeles pavoju aplinkiniams ir sukeles
rimtus sveikatos suzalojimus (arba uzmuses) nekaltus zmones, sugrioves
ju gyvenimus. kaip manai, po kokio pusmecio neisnyktu tokie ivykiai
apskritai iki nykstamu isimciu? dabar atima zmones ir zvengia teisme
lapais snukius uzsidenge. o zonoj mobiliakais aferom uzsiimineja ir pisa
prota del prastu salygu ir kokie jie nekalti, todel nori i laisve.