Tema: Re: atsipoliruos?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-23 09:50:13
Aš irgi. Praeitą įvyki draudikas padengė, kodėl turėtų būti dabar kitaip. Ar
pilnai, kokia francize ir kaip tai atsilieps kitoms imokoms, o gal citybee
ateity del tokiu nesamoniu pereis kaip normali nuomos kompanija prie damage
waver ar self insurance tipo draudimo - jau kita tema.

"Nitro"  wrote in message news:p1kuf4$f82$1@trimpas.omnitel.net...

Ne apie civilke mes kalbam.