Tema: Re: atsipoliruos?
Autorius: benamis
Data: 2017-12-22 12:02:45
hehe, jega, to ir reikejo laukti:) Pamenu kai tik paleido sita karuti
jau po savaites nubreze bamperi ar rata kazkoks pacukas. Beje, auto
nuomos sutartyse esu mates, kad sugadinimo atveju tol kol karutis nebus
paleistas atgal i eisma, gali reikalauti atlyginti uz prastova nes
karutis neuzdirba babkiu. Idomu kaip siuo atveju, galbut saskaita bus ne
tik uz pacia masina, bet plius uz kelis menesius nuomos :D