Tema: Re: Dviratis paaugliui
Autorius: 4r
Data: 2017-12-08 10:55:10
Sveiki

dar kartelį

tai dabar pasakykite kurį ir važiuoju užsakyti :)

http://www.velostreet.com/preke/dviratis-fuji-nevada-27-5-1-9-black-gray.21549/#prettyPhoto[pp_gal]/0/
  -349Eur   (diskiniai mechaniniai st.)

ar

http://www.dvirtex.lt/dviraciai/kalnu-mtb?product_id=7734  - 299 Eur...
(diskiniai hidrauliniai st.)

4r

"Dainiushas"  parašė naujienų news:p08jta$rnd$1@trimpas.omnitel.net...

kad nematau aš toj nuorodoj hidraulinių stabdžių.

O šiaip, tai mano supratimu dviratis netinkamas objektas staigmemų
darymui.....tau prikolas staigmeną padaryt , gi važinėt reikės paaugliui....