Tema: Re: Re:OFF :Dviratis paaugliui
Autorius: 4r
Data: 2017-12-06 13:02:09
matai čia reikia kad būtų siurprizas.. :)

Purvasaugius bus galima prikomplektuoti ir vėliau..

4r

"andzeja"  parašė naujienų news:p08hoo$pq0$1@trimpas.omnitel.net...

Rimtao siulau aptarti tai su paciu paaugliu. Nes mano paaglei iki
pilnos satisfakcijos reikejo kad dviratis butu hibridu, jame
sumontuoti purvasargiai, kojale,Begiai persijunginetu migtukiniu
principu, o ne sukama rankena. Toki ir nupirkom, liko patenkinta
ir daug vazinejo vasara.