Tema: Re: Dviratis paaugliui
Autorius: 4r
Data: 2017-12-06 14:50:48
tikslesnė nuoroda čia
http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=181&cid=8&lang=en

dviratis reikalingas ne visam gyvenimui o kokiai 3-4metams nes rėmas
parenkamas pagal ūgį o ir paaugęs bus apie 1,90cm  tai  dabartinis 18" rėmas
jau bus ženkliai per mažas.

Dar žiūrėjau iš mybike.lt tai  Kellyss Viper - kaina 370, kellys TNT30 :420,
TNT50: 450 Eur...

4r

"Dainiushas"  wrote in message news:p08jta$rnd$1@trimpas.omnitel.net...

kad nematau aš toj nuorodoj hidraulinių stabdžių.

O šiaip, tai mano supratimu dviratis netinkamas objektas staigmemų
darymui.....tau prikolas staigmeną padaryt , gi važinėt reikės paaugliui....