Tema: Re: Ka vilnieciai?
Autorius: newsreader
Data: 2017-12-06 23:28:29
Paziurejau saskaita, tikrai ice 2 ten pas mane, o ne ice+. Anyway, esmes
nekeicia - daugiau tokiu nepirkciau. Ant asfalto smagiai rieda, tylios,
netgi startuojant is vietos neblogai kabina. Bet zieminiu padangu
pagrindines savybes yra ne tai. Posukyje netoli namu su vikingais ant
mirksincios ESP iveikiu beveik idealia trajektorija, o su ice 2 kaip
karve ant ledo ismeta i posukio isore.