Tema: Re: Ka vilnieciai?
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-06 15:54:19
Nu o aš pasidžiaugsiu - GY Vector 4Seasons Gen2 XL (universalai) ant
Hondos puikiai pasirodė vasarą, tame tarpe ir per didelius lietus ir
prie nemažų greičių, šiandien nuo ~8:00 iki 9:30 važinėdamas jaučiausi
labai užtikrintai. Aišku, ant eilinės lengvosios gali būt ir kitokie
rezultatai, bet bent perketnykam tai axujennos padangos.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i