Tema: Re: Ka vilnieciai?
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-12-06 09:42:53
ne visos ir pagrindinės. Pvz, viadukas nuo Geležinio link Ukmergės
totalus pizdiec. Pats vos nenuslyudau. Vienas apsitrankęs jau ten mačiau.
O šiaip tai kiekvieną taip žiemą buvo ir bus, prie bet kokio mero,
nematau reikalo nervintis. Pas mane viena darbuotoja jau >2val. važiuoja
nuo Olandų iki Ateities-Baltrušaičio. Varė per aplinkelį, strigo ant
išvažiavimo.