Tema: Re: d?l Webasto
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-11-25 23:34:59
Bmw pas mane webasta kuri gamykliskai isijungia tik uzvedus
 varikli, kad griciau pasildytu. Uz 40 litu perprogramavo, dabar
 veikia ir su taimeriu. Pultelio labai noreciau, bet tingiu jo
 ieskot, isivaizduoju kazkaip ad vien pultelio nepakaks, turi but
 ir antroje puseje kazkoks irenginys prijungtas, suprogramuotas.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/