Tema: Re:dėl Webasto
Autorius: Seniunas
Data: 2017-11-22 11:04:22
Webasta būna 2 tipų:
1)Auxiliary heatet, ir
2) Parking Heater

Pirmas yra pats paprasčiausias kokį turi. Ji neskirta šildyti salonui.

Antras modelis sudėtingesnis, gali pašildyti ir saloną.

Jei gerai pamenu, prie abiejų galima valdymą su pulteliu prijungti.

Pasiskambink pvz šitam, prakonsultuos bent, suprasi galimybes ir kainas. remontavausi webasto kažkada, sakė gali perdaryti su valdymu pulteliu:
Facebook @webastokaunas

https://m.skelbiu.lt/skelbimai/webasto-eberspacher-ir-kt-sildytuvu-remontas-14582595.html

--

----Android NewsGroup Reader----