Tema: Re: dėl Webasto
Autorius: Vidas
Data: 2017-11-22 09:42:57
Su SIM ir KGK turėjo, "aftermarketinį" webasto valdymo bloką. Mano
atveju kainavo gan daug (svarsčiau dėti į Q7, būtų reikėję montuoti 2
etapais - bazinį, tada su sim...), tad nusprendžiau kad mam jo nereikia ;)

Dėl pačio įrenginio: man tekę susidurti su tokiu reiškiniu - VW/Audi
deda/dėjo webasto į 2 ir 3 ltr dyzelius (konkrečiai: 2007ų Touran
2,0TDI, 2015 Q7 3,0TDI) kad greičiau sušildytų saloną šaltu metu tik
užsikūrus. Sistema ne pilna ne tik pultelio nebūvimu - be pilnos webasto
būna nesumontuotas vožtuvas, uždarantis "mažą aušinimo/šildymo ratą",
t.y. šildomas visas ūkis, ne tik salonas atskirai. Be minėto vožtuvo
salonas šyla lėčiau, naudojama daugiau kuro, bet "rezultatas" geras -
auto jau laukia sušilusi.

Beje, geri žmonės Q7-ai aktyvavo webasto meniu mašinoje - atsirado
galimybė užprogramuoti pagal laiką.

Reziumuojant - bent jau mano situacijai (kai darbą baigiu ne tuo pačiu
metu) pilna sistema (su pultu) labai patogu.

Sėkmės!

Vidas