Tema: Re: dar d?l skys?i????
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-10-30 06:58:06
Baltarusiskais vasarinis man iki -15 problemu nekeldavo, benzu
 irgi skiesdavau, ir galbut skieciau, tai efektyviausias parafino
 tirpiklis, tik reik ziuret kad kuras niekur neprasisunktu, jei
 sunkiasi nors kiek pro koki nors purkstuka geriau nepilti.
 Zibalas geriau, jis taip nedega, bet ji reikia pilt is anksto,
 nusipirkt ne bet kur gali ir efektas silpnesnis. Itariu tas
 zieminis dizelis ir yra dizelis su zibalu, abejoju kad gamykla ka
 nora ten dar prigalvoja.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----