Tema: Re: dar dėl skysčių???
Autorius: CodeC
Data: 2017-10-27 09:45:06
zieminis dyzelinas yra tas pats dyzelinas su priedais, todel nieko ten
isvazinet ar issiurbinet nereikia. 'vasarinis' iki kokiu -5 C tikrai
naudojamas be problemu. iki nauju metu kazin ar daugiau ir pasals.
jeigu labai neramu, tai nusipirk toj pacioj degalinej buteliuka priedo
nuo uzsalimo ir supilk i baka. arba zibalo litra senukuose.