Tema: Re: nusipirkau
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-26 18:08:03
Nu tai gal jie ir padangė kokia dabar populiaria tipo nano danga. Aš
tikrai nežinau kaip ir ką jie darė, bet galimas ir toks variantas, kad
"kiek pabalo" gali pradėt staiga progresuot, o gal ir ne, jei tavo
mašinos plastmasės pačios iš savęs yra atsparesnės aplinkos poveikiams.
Ir lygiai taip pat galima spėt, kad normaliai padarius nebūtų nei
dėmelių, nei baltavimo po 1.5 ar 2.5 metų. Nu bet svarbu, kad reikalą
susitvarkei ir rezultatas patį tenkina :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i