Tema: Re: nusipirkau
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-26 17:01:29
Šiaip jau jei nori padaryt gerai ir ilgam, tai kaip tik reikia tą
sluoksnį šveist nx ir po to lakuot paviršių. Nes jei apsauginis
sluoksnis pažeistas, jis niekada gražiai neatrodys, o pažeidimo
(nupoliruotose) vietose neatliks savo funkcijos ir plastmasės
bluks/geltonuos.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i