Tema: Re: Akumuliatoriaus krovimo amperai
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-10-22 21:11:37
nori prodysiu krovika su dideliu trafu ir procesorium reguliuojama srove?
kaip ir nori parodysiu trafa tam procesorinam šūdely
kodel einhelis gali puikiai atlieka jam skirta funkcija neiaškinsiu 
zmogui nezinncaim kas yra trafas.

On 2017.10.19 23:09, markatas wrote:
> Tramsformatorinis tai gaiduva, kurioje stovi didelis transformatorius, 
> kurio antrines apvijas perjungineji ir gauni krovimo srove (aisku 
> islyginta per diodu tilteli, kuris gerai jei svariai dirba, o ne koks 
> diodas prakaltas nuo starterio sukinejimu), kur nekontroliuojama nei 
> srove (psiaudo kontrole keliant isejino itampa, ir tikimasi, kad ji per 
> daug nesukils, nes akumuliatorius duos tinkama apkrova), o 
> elektroniniame procesorius kontroliuoja ir atiduodama itampa ir 
> maksimalia atiduodama srove. Elektroninis - ismanusis. Ir niekas manes 
> neitikins, kad koks einhel transformatorinis gaidys neturintis itampos 
> virsutines ribos kontroles gali stoveti ant vienos lentynos su 
> mikroprocesoriniu krovikliu.
> 
> markatas
> 
> 2017.10.19 21:42, Vaidas rašė:
>> Gal gali detalizuoti kas tai per daiktas "transformatorinis kroviklis" 
>> ir kas "elektroninis"?
>>
>> Vaidas
>>
>> On 10/19/2017 12:04 PM, markatas wrote:
>>> Jei krovimas kontroliuojamas, kad nebutu virsyta 14,4 krovimo itampa tai
>>> gali krauti didele srove ir akumuliatoriui dzin (jei visos celes 
>>> gyvos), tai
>>> aisku negalioja transformatoriniams gaidziams. Kraunu akumus 24,3A 
>>> srove ir
>>> nei kaista nei kas blogo darosi, aisku rimtu automatiniu pakroveju. 
>>> Turejau
>>> su viena uztrumpinta cele, tai tas bande kaisti. Avariniams kurimams 
>>> naudoju
>>> akumuliatoriu, kuri nauja pirkau pries 7 metus (naudojamas daznai), tai
>>> pries tai tureta su transformatoriniu gaidziu isviriau per metus tokio
>>> naudojimo, o sitas jau pradejo praradineti startine srove, bet dar 
>>> gyvas.
>>> Rezimas krovimo ir naudojimo tas pats. Taigi transformatorinis gaidys 
>>> per
>>> metus papjove, o elektroninis kroviklis leido dagyventi akumui iki 
>>> normalios
>>> senatves. Isvados, manau, kad daugiau nei akivaizdzios. Akumas toks pats
>>> keistas i toki pati.
>>>
>>> markatas
>>>
>>> "Rombas" <nera@gmail.com> wrote in message
>>> news:os9oji$kpb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Krovimo srovæ dar pareguliuoja krovikliai, ypaè gudresni. Svarbu, kad
>>>> nekaista/kitø anomalijø nevyksta ir srovë daugmaþ stabili. Gudrus
>>>> kroviklis krovimo pabaigoje irgi gali sumaþinti srovæ.
>>>>
>>>> Generatoriaus vardinë srovë deðimtimis kartø didesnë, bet kiek duos jis
>>>> „ant laisvø“ konkreèiu atveju, tai neaiðku. Normaliai kraunasi 
>>>> normaliai
>>>> vaþiuojant. Ðiaip sveikiausia krauti nedidele srove (lyginant su Ah
>>>> skaièiumi), bet paprastai vaþiuojam per trumpai, kad galëtume sau 
>>>> leisti
>>>> toká dalykà (nespës pasikrauti).
>>>>
>>>>> tik pradeju krauti - rode ~0.5A krovimo srove. po 20min - rode ~2A, po
>>>>> 12h - ~2A. cia gerai ar blogai???
>>>>>
>>>>> o kitas klausimas atviras - kiek paduoda auto generas i akuma esant
>>>>> laisvom apsukom, ir kiek pasiima akumas? 2.4 Accord.
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>