Tema: Re: Akumuliatoriaus krovimo amperai
Autorius: markatas
Data: 2017-10-19 23:08:58
Tramsformatorinis tai gaiduva, kurioje stovi didelis transformatorius, 
kurio antrines apvijas perjungineji ir gauni krovimo srove (aisku 
islyginta per diodu tilteli, kuris gerai jei svariai dirba, o ne koks 
diodas prakaltas nuo starterio sukinejimu), kur nekontroliuojama nei 
srove (psiaudo kontrole keliant isejino itampa, ir tikimasi, kad ji per 
daug nesukils, nes akumuliatorius duos tinkama apkrova), o 
elektroniniame procesorius kontroliuoja ir atiduodama itampa ir 
maksimalia atiduodama srove. Elektroninis - ismanusis. Ir niekas manes 
neitikins, kad koks einhel transformatorinis gaidys neturintis itampos 
virsutines ribos kontroles gali stoveti ant vienos lentynos su 
mikroprocesoriniu krovikliu.

markatas

2017.10.19 21:42, Vaidas rašė:
> Gal gali detalizuoti kas tai per daiktas "transformatorinis kroviklis" 
> ir kas "elektroninis"?
> 
> Vaidas
> 
> On 10/19/2017 12:04 PM, markatas wrote:
>> Jei krovimas kontroliuojamas, kad nebutu virsyta 14,4 krovimo itampa tai
>> gali krauti didele srove ir akumuliatoriui dzin (jei visos celes 
>> gyvos), tai
>> aisku negalioja transformatoriniams gaidziams. Kraunu akumus 24,3A 
>> srove ir
>> nei kaista nei kas blogo darosi, aisku rimtu automatiniu pakroveju. 
>> Turejau
>> su viena uztrumpinta cele, tai tas bande kaisti. Avariniams kurimams 
>> naudoju
>> akumuliatoriu, kuri nauja pirkau pries 7 metus (naudojamas daznai), tai
>> pries tai tureta su transformatoriniu gaidziu isviriau per metus tokio
>> naudojimo, o sitas jau pradejo praradineti startine srove, bet dar gyvas.
>> Rezimas krovimo ir naudojimo tas pats. Taigi transformatorinis gaidys per
>> metus papjove, o elektroninis kroviklis leido dagyventi akumui iki 
>> normalios
>> senatves. Isvados, manau, kad daugiau nei akivaizdzios. Akumas toks pats
>> keistas i toki pati.
>>
>> markatas
>>
>> "Rombas" <nera@gmail.com> wrote in message
>> news:os9oji$kpb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Krovimo srovæ dar pareguliuoja krovikliai, ypaè gudresni. Svarbu, kad
>>> nekaista/kitø anomalijø nevyksta ir srovë daugmaþ stabili. Gudrus
>>> kroviklis krovimo pabaigoje irgi gali sumaþinti srovæ.
>>>
>>> Generatoriaus vardinë srovë deðimtimis kartø didesnë, bet kiek duos jis
>>> „ant laisvø“ konkreèiu atveju, tai neaiðku. Normaliai kraunasi normaliai
>>> vaþiuojant. Ðiaip sveikiausia krauti nedidele srove (lyginant su Ah
>>> skaièiumi), bet paprastai vaþiuojam per trumpai, kad galëtume sau leisti
>>> toká dalykà (nespës pasikrauti).
>>>
>>>> tik pradeju krauti - rode ~0.5A krovimo srove. po 20min - rode ~2A, po
>>>> 12h - ~2A. cia gerai ar blogai???
>>>>
>>>> o kitas klausimas atviras - kiek paduoda auto generas i akuma esant
>>>> laisvom apsukom, ir kiek pasiima akumas? 2.4 Accord.
>>>
>>>
>>
>>
>