Tema: Re: 320 E46
Autorius: 0.5 B
Data: 2017-10-17 23:41:34
o tai durelių kontaktas kažkoks sudėtingas dalykas, keičiamas kartu su
durelėm?
anglijos rinkai skyrėsi kėbulas?
gatavi žibintai - išdegę t.p?

tai gal tokį jamt?  :)

https://www.facebook.com/groups/270345046379764/?multi_permalinks=1486171611463762&notif_id=1508271142899562&notif_t=group_highlights

"Dainiushas"  wrote in message news:os5ole$g66$1@trimpas.omnitel.net...

hehe, ledas :).

o šiaip tai rūdys tai ir yra tai, dėl ko tos mašinos važiuojamos "ant
damušimo", nes nu jau nematyt perspektyvos. Tai geriausiu atveju tas
ledas bus restauruoti šarnyrai ir kuo nors pakaišyti sailentblokai....

ai jei jau pirksi pirmu reikalu pasitikrink ar link galo stabdžių
vamzdeliai pakeisti. Nes žinau kam ir trūkę važiuojant buvo :). Spynas
žiūrėk durų ar veikia, ar duris atidarytas mašina mato....bent jau
priekinės, nuo anglų netinka. Žibintai priekiniai bus greičiausiai
gatavi. na ir dar daug daug visokių nesąmonių kurių dabar nepamenu :)