Tema: Re: 320 E46
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-10-17 09:42:20
nuoširdžiai neatsimenu diskusijų apie tai kas išeina už 2kLt :).

Tiek tada tiek dabar už 2k€ reikėjo/reikia pirkt tai, kas mažų
mažiausiai paprastai ir nebrangiai remontuojasi ir nesupūva anksčiau nei
susidrožia. Va aš tada už tiek pirkau Audi 100. Tai galiu atsakingai
pareikšt, kad ji nesuvokiamai paprastesnė ir pigesnė eksploatuot nei
E46, kaip iš kitos galaktikos atgabenta.