Tema: Re: 320 E46
Autorius: neratoblogo
Data: 2017-10-17 16:52:11
Slėgis aušinimo sistemoje naudojamas tam, kad aušinimo skystis neužvirtų 
aukštesnėje temperatūroje pvz. 107-113C.
T.y. Slėgis nemažina variklio ir aušinimo skysčio temperatūros, o 
leidžia NEUŽVIRTI aušinimo skysčiui. Kuris dažniausiai ir šiaip dėl 
cheminių priedų būna aukštesnės virimo temperatūros (bent jau maniškiam 
v6 24v tokį reikėjo pilti)

Jei variklis yra pasiekęs tik 80C temperatūrą - net paprastas 
disitiliuotas vanduo neužvirs dingus slėgiui, nekalbant apie antifrizą.

Žinoma aš kalbu apie Lietuvos geografines sąlygas kai vandens virimo 
temperatūra 100C, mat pakilus į 6 km aukštį, vanduo užverda prie 80C 
temperatūros ir atsiranda tavo minimas pavojus.



On 2017.10.17 16:30, Dainiushas wrote:
> kaip būt tikram, kad dingus slėgiui ten kur nors prie galvos skystis
> nepradeda virt?
>