Tema: Re: GY UG Ice2 vs Sava Eskimo Ice
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-10-13 13:10:21
Gumos gaminiai - viskas, kas ne Good Year ir Michelin (c) Tranzoo
Taip kad slepkis su savo Kelly, kaip as su Sava - nusipirktum
Continental - butu toks pats gaidys, tik uz brangiau.

P.S. vienos shudinesniu zieminiu padangu buvo GY Ice Navi kazkokios - su
naujom is kiemo isvaziuot nesugebedavau. Po to buvo sunku save ikalbet
vel GY pirkt, po 10 metu tik pramuse (testais patikejau, kad super),
dabar irgi testais patikejau (ne subjektyviais 'man atrodo zeba', o su
skaiciukais metrais/sekundem) kad Sava ne ka blogiau - bet sako bbs tie
testai :)