Tema: Re: GY UG Ice2 vs Sava Eskimo Ice
Autorius: ostapas
Data: 2017-10-13 10:50:00
Kad ant šito pasaulio gal tik kokie 2 variantai padugnių yra kur
volkswagenui neusilaiptuoja per pirmą tūkstantį kilometrų.
lengva išsirinkt.

"Rimas"  wrote in message news:orpqlv$6q6$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.10.13 10:27, tranzoo wrote:

> nera tokiu. mano subjektyvus potyriai

Tai pala - kaip išsirenki padangas? Tipo pasiimi 10 komplektų,
pratestuoti ir tada pasilieki kurį vieną? ar visgi iš kažkokių tai testų?
Pats sau prieštarauji kiekvienam žodį.

perku aš ir "brendines" padangas: Bridgestone blizzak nordik (man šūdų
šūdas buvo), GY ice+ 2-3 metus geros, paskui jau "kažkas čia ne taip",
dabar Savos musėt bus. Garantuoju, kad nebus blogesnės nei už blizzak,
nei už ice+. O kadangi naujos, tai ir dar saugiau važiuosiu nei tu,
galbūt su 2-3 metų senumo
(aišku jei neperki kasmet naujų padangų).